Silent Hill 2 Remake و یک تجربه بصری فوق العاده

356345353 - Silent Hill 2 Remake و یک تجربه بصری فوق العاده

تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Silent Hill 2 Remake گفته که جلوه‌های بصری همیشه جزو نقاط قوت بلوبر تیم (Bloober Team) بوده و این جریان در Silent Hill 2 Remake هم ادامه خواهد یافت.

ریمیک Silent Hill 2 قرار نیست چندان داستان اصلی را تغییر دهد، اما با توجه به زمان زیادی که از عرضه‌ی بازی اصلی گذشته، طبیعی است که در سایر زمینه‌ها شاهد تغییرات و بهبودهای قابل توجه‌ای باشیم. این مهم طبعا در مورد گیم‌پلی صدق می‌کند و قرار است شاهد دوربین روی شانه‌ی جدیدی باشیم و سیستم مبارزات هم از نو طراحی شده‌اند. صد البته بازیکنان می‌توانند انتظار ارتقاهای بصری و فنی چشمگیری را داشته باشند.

آقای Maciej Głomb، تهیه‌کننده‌ی ارشد Silent Hill 2 Remake، در مصاحبه‌ای با GamingBolt کمی بیشتر در این مورد صحبت کرده و به طرفداران اطمینان خاطر داده که همانند بازی‌های سابق بلوبر تیم که همگی از نظر فنی و بصری عالی بوده‌اند، این ریمیک هم قرار است یک “تجربه‌ی بصری فوق‌العاده” باشد. به گفته‌ی Głomb، تیم توسعه‌ی بازی در بلوبر تیم با کارگردان هنری و طراح هیولاهای بازی اصلی یعنی Masahiro Ito در این پروسه به صورت نزدیک همکاری کرده است:

به نظرم جلوه‌های بصری همیشه جزو نقاط قوت بازی‌های بلوبر تیم بوده‌اند و این قضیه قرار است در Silent Hill 2 Remake هم ادامه پیدا کند. ما کار اساسی زیادی را به هنگام شروع روند توسعه انجام دادیم و با همکاری Ito مطمئن شدیم که از نظر هنری هم‌نظر هستیم. تیم‌های دوبعدی و سه‌بعدی ما در زمینه‌های خود بهترین هستند و می‌توانید انتظار یک تجربه‌ی بصری فوق‌العاده را داشته باشید. ما یک آزمایش خارجی زودهنگام را برگزار کردیم و با بازخوردهای مثبتی روبه‌رو شویم. البته هنوز راه زیادی باقی مانده اما ما خوش‌بین هستیم.
از گیم‌پلی تا داستان گرفته، بازی‌های قبلی بلوبر تیم همیشه به دلایل مختلف با انتقادات زیادی از سوی بازیکنان و منقتدان مواجه شده‌اند، اما طراحی هنری و جلوه‌های بصری و فنی جزو این دلایل نبوده است. این مهم برای تجربه‌ی Silent Hill اساسی است و تعهد بلوبر تیم به این جنبه از بازی قطعا خیال طرفداران را راحت خواهد کرد.

در طول این مصاحبه Głomb در مورد جوانب مختلف توسعه‌ی Silent Hill 2 Remake مثل همکاری دائم بلوبر تیم با کونامی (Konami)، الهام گرفتن از ریمیک Resident Evil 2 و احتمال کار کردن این استودیو روی پروژه‌های دیگر Silent Hill در آینده هم صحبت کرد.

بازی Silent Hill 2 Remake در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و پلتفرم PC در دست توسعه است و هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارد. این بازی به مدت 12 ماه انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 خواهد بود.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

وحشت در تاریکی: سیستم مورد نیاز Alone in the Dark

استودیو Pieces Interactive و شرکت THQ Nordic جزئیات فنی لازم برای اجرای بازی Alone in …