Shadow Warrior 3 احتمالا به گیم پس می آید

این طور که به نظر می‌رسد برخی از مشترکین سرویس Game Pass به تازگی اعلان‌هایی را دریافت کرده‌اند که خبر از در دسترس بودن بازی Shadow Warrior 3 از طریق این سرویس می‌دهد.

فکر کنم منصفانه باشد اگر بگوییم که از میان دو بازی منتشر شده توسط استودیوی Flying Wild Hog در سال 2022، این بازی دوم یعنی Evil West بود که تحسین و توجهات بیشتری را جلب کرد. با این حال بازی اول یعنی Shadow Warrior 3 هم یک شکست نبود. علی رغم برخی مشکلات قابل توجه، این شوتر سرعتی ارزش تجربه کردن را خصوصا برای طرفداران این ژانر دارد. این طور که به نظر می‌رسد خیلی زود هم قرار است شاهد دسترسی مخاطبان بیشتری به آن باشیم.

چرا که ظاهرا بازی Shadow Warrior 3 قرار است به زودی به سرویس Game Pass اضافه شود. تا کنون چندین نفر در Reddit گفته‌اند که اپ Game Pass برای آن‌ها اعلان‌هایی فرستاده که در آن خبر از اضافه شدن این بازی به این سرویس می‌دهند.

البته هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده که این خبر را به صورت رسمی تایید کند و نه توسعه‌دهنده‌ی بازی یعنی Flying Wild Hog و نه ناشر آن یعنی Devolver Digital به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند. همیشه این احتمال وجود دارد که اعلان‌های مذکور یک مشکل فنی باشند، اما اگر این خبر صحت داشته باشد پس می‌توانیم به زودی منتظر اعلام رسمی این خبر باشیم.

بازی Shadow Warrior 3 در حال حاضر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است. شما می‌توانید از طریق Backwards Compatibility این بازی را روی ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 هم بازی کنید.

منبع : گیم فا

 

خروج از نسخه موبایل