TCL تلویزیون گیمینگ خود را معرفی کرد

35534534545555 - TCL تلویزیون گیمینگ خود را معرفی کرد

شرکت TCL نحوه نام‌گذاری تلویزیون‌هایش برای سال 2023 را به‌طور کامل تغییر داده و دیگر با سری‌های عددی روبه‌رو نیستیم. این کمپانی حالا تلویزیون‌هایش را تحت سری Q و S روانه بازار می‌کند که هرکدام محصولات مخصوص به خودشان را دارند. سری Q برای محصولات پرچمدار و سری S برای محصولات مقرون‌به‌صرفه است.

تلویزیون پرچمدار این کمپانی برای 2023، QM8 نام دارد که از بهترین تلویزیون Mini LED این کمپانی در سال 2022، دو برابر روشنایی بالاتری دارد. این محصول در نسخه‌های 65 تا 98 اینچی روانه بازار می‌شود و طبق ادعای TCL، با بیشترین تعداد تلویزیون‌های Mini LED روبه‌رو هستیم. این تلویزیون از فناوری وای‌فای 6 و ساب‌ووفر داخلی بهره می‌برد. علاوه‌بر‌این، اطراف نمایشگر هم حاشیه‌های فوق‌العاده باریکی به چشم می‌خورد.

تلویزیون های 2023 TCL

تلویزیون‌ بعدی Q7 است که شباهت‌های زیادی به QM8 دارد، اما دیگر با پنل Mini LED روبه‌رو نیستیم که برای کاهش قیمت چنین کاری منطقی است. البته کاربران همچنان به پنل با رفرش ریت 120 هرتز با قابلیت رفرش ریت متغیر VRR تا حداکثر 240 هرتز دسترسی دارند. این امکان با استفاده از ویژگی Game Accelerator به‌دست می‌آید. البته اگر کاربران بخواهند به تصویر 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه دست پیدا کنند، باید این ویژگی خاموش شود.

منبع : دیجیاتو

 

همچنین بررسی کنید ...

مایکروسافت در حال بررسی ساخت کنسول دستی ایکس باکس: رقیبی برای سوییچ و استیم دک؟

شایعات داغی مبنی بر ورود مایکروسافت به بازار کنسول‌های دستی به گوش می‌رسد. یوتیوبر Moore’s …