نخستین تصویر از بازی Ghost of A Tale 2 منتشر شد

استودیوی سیث سی‌جی (SeithCG) اولین تصویر را از عنوان اکشن نقش‌آفرینی Ghost of A Tale 2 که با استفاده از آنریل انجین 5 (Unreal Engine) توسعه می‌یابد، منتشر کرد.

این تصویر که در ادامه قابل مشاهده است، صحنه‌ای باجزئیات را به نمایش می‌گذارد. میزی فرسوده در تصویر وجود دارد که دو سیب و دو شمع روی آن قرار گرفته است و در اطراف آن شاهد انواع مختلفی از قارچ و پیچک هستیم. این فضای غاری شکل که از جزئیات و نورپردازی جالب توجهی برخوردار است، یک آگهی تحت تعقیب را هم شامل می‌شود که به نظر تیلو (Tilo)، شخصیت اصلی نسخه‌ی پیشین را در تضاد با آنچه از او انتظار می‌رود، شریر جلوه می‌دهد.

شایان ذکر است که نسخه‌ی اول Ghost of A Tale نیز ترکیبی عالی از پلتفرمینگ، حل معما و اکشن نقش‌آفرینی را ارائه می‌دهد و همچنان ارزش تجربه دارد. در این بازی شما کنترل موشی به نام تیلو را در دست دارید که قصد دارد مخفیانه به قلعه‌ی Dwindling Heights Keep برود و عشق زندگی‌اش، مِرا (Merra)، را نجات دهد. همچنین، تجربه‌ی Ghost of A Tale با نرخ فریم 60 در کنسول پلی استیشن 5 ممکن شده است.

با توجه به عرضه‌ی موفق این بازی برای پلی استیشن 4، به احتمال زیاد، نسخه‌ی دوم برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار Ghost of A Tale 2 هنوز مشخص نشده است.

منبع : گیم فا

 

خروج از نسخه موبایل