بازی Dying Light 2 چرا تاخیر خورد؟

طراح ارشد بازی Dying Light 2 در مجله‌ی EDGE گفت که به دلیل وجود «سیستم‌های پیچیده‌ی فراوان در بازی»، تیم ما باید از نبود مشکلات پیش‌بینی نشده اطمینان حاصل کند.

345634564 - بازی Dying Light 2 چرا تاخیر خورد؟

تِیمون اسمکتالا (Tymon Smektala) از تیم تکلند (Techland)، در مصاحبه‌ای با مجله‌ی EDGE گفت که در شرایطی که صدها نفر روی یک پروژه کار می‌کنند،‌ گاهی وقتی نوبت سرهم کردن بخش‌های مختلف بازی فرا می‌رسد، اوضاع آن طور که انتظار دارید بدون ایراد پیش نرفته و لازم می‌شود تا پیش از عرضه‌ی نهایی بازی به برطرف کردن این مشکلات پرداخت.

وی گفت: «ما می‌خواهیم تمامی بخش‌های بازی را به طور کامل بررسی کنیم. بازی Dying Light 2 پر از سیستم‌های درهم تنیده و پیچیده است که توسط صدها نفر توسعه‌ یافته‌اند. در نهایت این سیستم‌ها پس از تکمیل‌ توسعه [همانند چرخ‌دنده‌های ساعت] با یکدیگر کار می‌کنند، اما ممکن است در این مجموعه، برخی از سیستم‌ها دچار مشکل شده و با دیگری هم‌خوانی نداشته باشند، و اینجا است که شما باید به اصلاح این موارد بپردازید.

اصلاح چنین مشکلاتی به طور معمول کار خاصی نمی‌برند، ولی ما می‌خواهیم که تا حد ممکن [پیش از عرضه‌ی بازی] این موارد را شناسایی و برطرف کنیم و دو ماه تأخیر Dying Light 2 به ما فرصت این کار را می‌دهد. خدا را چه دیدید! شاید از این فرصت برای اضافه کردن یکی،‌ دوتا ایستر ئِگ هم استفاده کردیم…

حکایت بازی ما همانند وضعیت هواپیمایی است که به زمین بیشتری برای فرود نیاز دارد، یا شاید هم محتاج راهنمایی برج مراقبت برای انتخاب بهترین راه فرود است. باید همان قدری که به مسافران این هواپیما اهمیت می‌دهید، کارکنان آن نیز برایتان مهم باشند.»

تیمون علاوه بر این موضوع ذکر کرد که سیستم مهارت‌ها در Dying Light 2 کاملا اصلاح شده است؛ به طوری که تک‌تک قابلیت‌هایی که انتخاب می‌کنید در روند بازی تأثیر به سزایی خواهند داشت. همچنین در این مصاحبه اشاره شد که grappling hook نسبت به قبل پیشرفت‌های خوبی داشته است و تیم تکلند سعی داشته تا با شبیه‌ کردن حس استفاده از این قلاب به طناب تارزان، آن را «فیزیکی‌تر» کند.

عنوان Dying Light 2: Stay Human در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ (۴ فوریه ۲۰۲۲ میلادی) روانه‌ی پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خواهد شد. این بازی همچنین از طریق سرویس ابری، روی نینتندو سوییچ نیز قابل اجرا خواهد بود.

منبع : گیم فا

 

خبر پیشنهادی

435634564645 310x165 - PS5 میزبان اولین بازی رزولوشن 8K و نرخ فریم 60

PS5 میزبان اولین بازی رزولوشن 8K و نرخ فریم 60

اولین بازی با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 8K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برای …