هیجان هواداران Armored Core از مشهور شدن این سری

6747654864875 - هیجان هواداران Armored Core از مشهور شدن این سری

روز گذشته و در جریان مراسم گیم اواردز 2022 (The Game Awards)، بازی Armored Core 6 معرفی شد و هواداران قدیمی سری از شهرت جدید آن هیجان‌زده هستند.

اهالی بازی‌های ویدیویی در سالیان اخیر استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) را با عناوین ماجراجویی سبک فانتزی تاریک یا همان سولزبورن‌ها می‌شناسند. پیش از ساخت آثاری چون Dark Souls و Elden Ring اما، این استودیو با مجموعه‌ی علمی‌تخیلی Armored Core شناخته می‌شد. اکنون و با معرفی نسخه‌ی جدید این سری که Armored Core 6: Fires of Rubicon نام دارد، بحث‌های زیادی در مورد این مجموعه درگرفته است.

نسخه‌ی پیشین Armored Core در سال 2012 منتشر شده بود و یک سال بعد از آن، بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Verdict Day را دریافت کرد. با گذشت یک دهه از آن زمان، افراد بسیاری به جامعه‌ی هواداری فرام سافتور اضافه شده‌اند که بسیاری از آن‌ها خواهان تجربه‌ی این مجموعه‌ی اکشن سوم‌شخص هستند.

پس از معرفی روز گذشته، هواداران این مجموعه در سابردیت مربوط به آن از انتظار کشیدن برای نسخه‌ی جدید گفتند و افرادی که به تازگی نام سری را شنیده‌اند، به دنبال کسب اطلاعات بیش‌تر بودند. واکنش هواداران به این افراد نوورود در نوع خود جالب توجه است، زیرا از هیجان خود نسبت به هواداران جدید گفته‌اند و نکات مهم سری را برایشان بازگو کرده‌اند.

یکی از دلایل خوشحالی هواداران قدیمی نیز آن است که از این پس و با ورود Armored Core به جمع عناوین جریان اصلی بازی‌ها (Mainstream)، اتفاقات بزرگی برای این سری رقم خواهد خورد. کاربری نیز به وجهه‌ی منفی این اتفاق اشاره کرده و می‌گوید که با افزایش شهرت بازی‌های پیشین مجموعه، احتمالاً قیمت آن‌ها بالاتر می‌رود.

شایان ذکر است که Armored Core 6 تنها بازی در دست ساخت این استودیو نیست. در حال توسعه بودن چندین پروژه تأیید شده است و تا جایی که می‌دانیم، کارگردانی یکی از آن‌ها بر عهده‌ی هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) است. او همچنین طی سخنرانی خود پس از دریافت جایزه‌ی بهترین بازی سال در روز گذشته اعلام کرد که پشتیبانی از Elden Ring همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

هل‌درایورز ۲, جناح جدیدی در راه است!

پس از رفع مشکلات سرور بازی هل‌درایورز ۲ ، استودیو Arrowhead Game به‌روزرسانی‌های جدیدی برای …