عرضه Cities: Skylines 2 روی کنسول‌ها به تعویق افتاد!

در حالی که پیش‌بینی می‌شد این بازی در بهار امسال برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس عرضه شود، استودیو Colossal Order و شرکت Paradox Interactive، توسعه‌دهنده و ناشر بازی، اعلام کرده‌اند که تاریخ انتشار آن به تعویق افتاده است.

5463464356345 - عرضه Cities: Skylines 2 روی کنسول‌ها به تعویق افتاد!

دلیل تاخیر: نیاز به زمان بیشتر برای بهینه‌سازی

تیم سازنده Cities: Skylines 2 دلیل این تاخیر را نداشتن فرصت کافی برای بهینه‌سازی بازی برای کنسول‌ها عنوان کرده است. آن‌ها می‌گویند که به زمان بیشتری برای ارائه تجربه‌ای باکیفیت و بدون نقص به بازیکنان نیاز دارند.

تاریخ جدید مشخص نیست

هنوز تاریخ جدیدی برای عرضه Cities: Skylines 2 روی کنسول‌ها اعلام نشده است. با این حال، استودیو Colossal Order امیدوار است که تا پایان سال 2024 این بازی را برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر کند.

عذرخواهی و جبران خسارت

تیم سازنده Cities: Skylines 2 به خاطر این تاخیر از طرفداران عذرخواهی کرده و برای جبران خسارت، بسته الحاقی جدید بازی را به طور رایگان در اختیار تمام بازیکنان قرار خواهد داد. همچنین پول خریداران این بسته الحاقی نیز به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

انتظار برای محتوای جدید طولانی‌تر شد

علاوه بر تاخیر در عرضه نسخه کنسولی، انتشار تمام بسته‌های الحاقی Cities: Skylines 2 نیز تا سال 2025 به تعویق افتاده است.

جمع‌بندی

تاخیر در عرضه Cities: Skylines 2 روی کنسول‌ها خبر ناامیدکننده‌ای برای طرفداران این بازی است. با این حال، تیم سازنده قول داده است که با صرف زمان بیشتر، تجربه‌ای باکیفیت را به بازیکنان ارائه دهد.

همچنین بررسی کنید ...

سرورهای LittleBigPlanet 3 برای همیشه از دسترس خارج شدند

استودیوی Sumo Digital توسعه‌دهنده بازی LittleBigPlanet 3، در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرورهای این بازی …