فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند.

انتشار فصل اول سریال فال‌اوت ۴ نه تنها مخاطبان زیادی را جذب کرد، بلکه باعث افزایش چشمگیر محبوبیت بازی‌های این مجموعه نیز شد.

54634564563 - فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

بر اساس داده‌های شرکت GSD و گزارش GamesIndustry، بازی Fallout 4 که تقریباً 9 سال از انتشار آن می‌گذرد، هم‌اکنون در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های اروپا قرار گرفته است.

رشدی خیره‌کننده و پیشی گرفتن از غول‌های صنعت بازی

Fallout 4 با رشدی خیره‌کننده‌ی 7500 درصدی در فروش طی هفته‌ی گذشته، موفق شد از عناوین محبوبی مثل Helldivers 2، EA FC 24، Call of Duty: Modern Warfare 3 و رقیب قدیمی خود یعنی GTA V پیشی بگیرد.

آمار فروش Fallout 4 شامل نسخه‌ی دیجیتالی و فیزیکی بازی می‌شود و نکته‌ی جالب این است که 69 درصد این افزایش فروش مربوط به نسخه‌ی کامپیوتر است.

با توجه به حضور Fallout 4 در سرویس‌های اشتراکی مثل ایکس‌باکس گیم‌پس و پلی‌استیشن پلاس سونی، سهم 31 درصدی آن در کنسول‌ها نیز قابل‌توجه است.

محبوبیت Fallout 4 در تمام پلتفرم‌ها

علاوه بر Fallout 4، سه بازی دیگر از این فرنچایز محبوب نیز در رتبه‌های پایین‌تر فهرست 10 بازی پرفروش دیده می‌شوند. Fallout 76، Fallout: New Vegas و Fallout 3 به ترتیب سه جایگاه آخر فهرست را در اختیار دارند و همگی افزایش فروش چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

سهم فروش نسخه‌ی کامپیوتر Fallout 76 به طور قابل توجهی (حدود 85 درصد) بیشتر از کنسول‌ها بوده است. نکته‌ی دیگر اینکه کاربران سرویس آمازون پرایم، هم‌اکنون می‌توانند Fallout 76 را به طور رایگان دریافت کنند.

موفقیت سریال و فصل دوم آن

سریال Fallout بسیار موفق ظاهر شده و آمازون آن را برای فصل دوم نیز تمدید کرده است. این سریال همچنین در فهرست سه سریال اورجینال پربیننده‌ی آمازون پرایم قرار دارد.

به نظر می‌رسد این سریال نه تنها طرفداران قدیمی Fallout را خوشحال کرده، بلکه افراد جدیدی را نیز به این دنیای جذاب جذب کرده است.

رشد چشمگیر فروش بازی‌های Fallout 4 و سایر عناوین این مجموعه، نشان‌دهنده‌ی قدرت این فرنچایز محبوب و تاثیرگذاری سریال آن است.

همچنین بررسی کنید ...

عناوین PS1 و سگا به زودی روی آیفون قابل اجرا خواهند بود!

خبر خوشی برای طرفداران بازی‌های ویدئویی کلاسیک! به نظر می‌رسد بالاخره می‌توانید عناوین محبوب پلی‌استیشن …