نینتندو سوییچ ۲, نبرد حدس‌ها برای یافتن نامی درخشان!

346543546 - نینتندو سوییچ ۲, نبرد حدس‌ها برای یافتن نامی درخشان!

کنسول نینتندو سوییچ، دنیای بازی را فتح کرد و به سلطان بلامنازع نسل خود تبدیل شد. حالا، با گذر قریب به هفت سال، زمزمه‌های جانشینی این غول سرگرم‌کننده در گوش گیمرها طنین‌انداز شده است. اما نینتندو، به مانند همیشه، نام این فرزند جدید را در هاله‌ای از ابهام نگه داشته است.

سوییچ ۲؟ نینتندو تا به حال از این الگوی نام‌گذاری ساده استفاده نکرده و به نظر می‌رسد امضای خاص خود را برای این شاهزاده‌ی بعدی در نظر دارد. با وجود سکوت نینتندو، گمانه‌زنی‌ها و شایعات در مورد نام این کنسول جدید داغ‌تر از همیشه است.

برخی از کاربران، تاریخ عرضه این کنسول را در سال ۲۰۲۵ حدس می‌زنند. این موضوع، بسیاری را در دوراهی خرید سوییچ فعلی یا انتظار برای نسل بعدی قرار داده است. اما در غبار این بلاتکلیفی، یک سوال کلیدی ذهن همه را به خود مشغول کرده است: نام این کنسول چه خواهد بود؟

آیا نینتندو با رونمایی از یک طراحی کاملاً جدید، نامی نوین را نیز برای فرزند خود رقم خواهد زد؟ یا با تکرار فرمول موفق سوییچ، نام‌گذاری ساده‌ی “سوییچ ۲” را برگزیده است؟

نینتندو هرگز به دنبال نام‌گذاری‌های دم‌دستی و تکراری نبوده است. از “وی” (Wii) عجیب و غریب تا “وی یو” (Wii U) منحصر به فرد و “دی‌اس” (DS) هوشمندانه، این غول ژاپنی ید طولایی در انتخاب نام‌های خاص و به‌یادماندنی دارد. با این سابقه، پیش‌بینی نام نسل بعدی سوییچ کاری بس دشوار است.

اما ناامید نشوید! در این لیست، به برخی از نام‌های عجیب و غریبی که کاربران و گیمرها برای سوییچ ۲ پیشنهاد داده‌اند، سری می‌زنیم:

Switch Off
۲witch
Swiitch ( تلفظ: Sweetch)
Swiiitch (تلفظ: Sweeeeeeetch)
SwUtch
Switch RT
Super Switch
Super Switch Turbo
Swtch
New Nintendo Switch Console
Nintendo Swap
Nintendo Click
Nintendo Stream
Nintendo Labwotch, the entirely cardboard handheld
Switch XXL
Switch+
Switch Too
Nintendo Too
SwitcherToo
Nintendo 2?
Game Friend
Wee
۴DS
GameRectangle
NintenGo
The Nintendo Entertainment Switchem

به یاد داشته باشید که این لیست صرفاً از خلاقیت و شوخ‌طبعی گیمرها نشأت گرفته و هیچ پایه و اساسی در دنیای واقعی ندارد. نینتندو، به مانند همیشه، مهر سکوت بر لب زده و راز نام نسل بعدی سوییچ را در سینه‌ی خود محفوظ نگه داشته است.

چه بسا در آینده‌ای نزدیک، شاهد غافلگیری‌های بزرگ و نام‌هایی باشیم که حتی در این لیست به آن‌ها اشاره‌ای نشده است. پس تا آن زمان، صبر پیشه کنید و به دنیای پرماجرای حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها در مورد نام سوییچ ۲ قدم بگذارید!

همچنین بررسی کنید ...

لاجیتک G Pro X 60, کیبورد بی‌سیم گیمینگ با قابلیت‌های فراوان و قیمتی مناسب

لاجیتک از جدیدترین کیبورد مکانیکی گیمینگ خود به نام G Pro X 60 رونمایی کرد. …