ایکس‌باکس, جهشی بزرگ در نسل آینده کنسول‌ها

25423453425 - ایکس‌باکس, جهشی بزرگ در نسل آینده کنسول‌ها

مایکروسافت با قدرت تمام به دنبال نسل بعدی کنسول‌های ایکس‌باکس است و وعده ارائه بزرگ‌ترین جهش فنی در تاریخ را می‌دهد.

در حالی که شایعات پیرامون عرضه پلی استیشن 5 پرو در سال جاری قوت می‌گیرد، مایکروسافت نیز به طور علنی از تمرکز خود بر روی نسل بعدی کنسول‌های ایکس‌باکس خبر می‌دهد. سارا باند، رئیس ایکس‌باکس، در بیانیه‌ای که به طور رسمی توسط مایکروسافت تأیید شده است، این موضوع را اعلام کرد. او همچنین از تشکیل تیمی برای حفظ عناوین قدیمی برای نسل‌های آینده خبر داد.

باند در این بیانیه می‌گوید: “ما با تمام توان به دنبال نسل بعدی کنسول‌های خود هستیم و هدفمان ارائه بزرگ‌ترین جهش فنی در میان نسل‌های سخت‌افزاری است.” این صحبت‌ها در راستای استراتژی جدید مایکروسافت برای عرضه بازی‌های ایکس‌باکس بر روی پلتفرم‌های مختلف است که در فوریه ۲۰۲۴ اعلام شد.

باند ضمن تأکید بر سرمایه‌گذاری مایکروسافت در نسل آینده، وعده داد که “اخبار هیجان‌انگیزی در مورد سخت‌افزار جدید در تعطیلات پیش رو” به اشتراک گذاشته خواهد شد. این موضوع می‌تواند به عرضه مدل ارزان‌تر و بدون دیسک ایکس‌باکس سری ایکس با رنگ سفید اشاره داشته باشد که شایعات حاکی از عرضه آن در ماه ژوئن یا جولای با قیمتی ۵۰ تا ۱۰۰ دلار کمتر است. برخی منابع نیز بر این باورند که این کنسول جدید در رویداد سالانه Xbox Games Showcase رونمایی خواهد شد.

اسناد فاش‌شده از دادگاه مایکروسافت علیه کمیسیون تجارت فدرال (FTC) نشان می‌دهد که نسل بعدی ایکس‌باکس ممکن است یک کنسول مبتنی بر فضای ابری باشد. با این حال، تا زمانی که مایکروسافت به طور رسمی این موضوع را تأیید نکند، نمی‌توان با قاطعیت در این مورد صحبت کرد.

همچنین بررسی کنید ...

BitBoy One, یک کنسول دستی بازی و ماینینگ ارز دیجیتال!

Ordz Games با معرفی BitBoy One انقلابی در دنیای بازی‌های دستی ایجاد کرده است. این …