Hi-Fi Rush به PS5 و نینتندو سوییچ می‌آید: شادی طرفداران پلی‌استیشن و نینتندو

خبرهای هیجان‌انگیزی برای طرفداران بازی Hi-Fi Rush منتشر شده است! این بازی محبوب که در حال حاضر فقط برای PC و Xbox Series X/S در دسترس است، به زودی برای PS5 و نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

اطلاعات جدیدی که توسط Wario64 مشاهده شده است، نشان می‌دهد که دو طرح تی‌شرت جدید به فایل‌های بازی اضافه شده‌اند. این طرح‌ها به طور غیرمستقیم انتشار Hi-Fi Rush را برای پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ تأیید می‌کنند.

در یکی از طرح‌ها، نوشته «من اینجا هستم عزیزم!» با رنگ‌های پلی‌استیشن دیده می‌شود و در طرح دیگر، عبارت «Rock out! Anywhere» با رنگ‌های نینتندو سوییچ به چشم می‌آید.

انتشار این طرح‌ها، شایعات قبلی مبنی بر چند پلتفرمی شدن Hi-Fi Rush را قوت می‌بخشد. این بازی در حال حاضر برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر شده و به نظر می‌رسد که به زودی طرفداران پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ نیز می‌توانند از آن لذت ببرند.

Hi-Fi Rush یک بازی اکشن ریتمیک است که توسط استودیو تانگو گیم‌ورکز (Tango Gameworks) ساخته شده است. این بازی در ماه آگوست ۲۰۲۳ (مرداد ۱۴۰۲) منتشر شد و در مدت کوتاهی به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. تاکنون بیش از ۳ میلیون بازیکن Hi-Fi Rush را روی رایانه شخصی و Xbox Series X/S بازی کرده‌اند.

انتشار Hi-Fi Rush برای PS5 و نینتندو سوییچ، خبر بسیار خوبی برای طرفداران این بازی است. این بازی با گرافیک و گیم‌پلی جذاب خود، می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را برای بازیکنان هر دو پلتفرم رقم بزند.

خروج از نسخه موبایل