بازی Dreamlight Valley دیزنی به مک آمد

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مک که شخصیت‌های دیزنی هم در آن هستند، بالاخره برای این سیستم عامل عرضه شد.

بازی Dreamlight Valley پس از مدت‌ها انتظار با کاراکترهای سرشناس دیزنی و پیکسار برای کاربران سیستم عامل مک ارائه شد.

مسئولان دیزنی پیش‌تر اعلام کرده بودند که این بازی به صورت رایگان در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، اما حالا زودتر از موعد مورد نظر در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته برای تجربه این بازی باید یک از مک‌های مجهز به تراشه M1 را در اختیار داشته باشید و از طرف دیگر، خبری از رایگان بودن آن نبوده و برای دانلود و تجربه این بازی باید ۲۹.۹۹ دلار هزینه کنید.

افرادی که از محصولات اپل مجهز به پلتفرم مک او اس استفاده می‌کنند، با دانلود و نصب این بازی، تمام محتوایی که در اختیار پلتفرم‌های دیگر قرار گرفته را تجربه خواهند کرد و از این نظر، هیچ گونه کم و کسری را حس نخواهند کرد.

با وجود این که این بازی از طریق استیم روی پلتفرم‌های دیگر در دسترس کاربران قرار گرفته است، اما برای تجربه Dreamlight Valley روی مک‌ها صرفا باید از طریق اپ استور مک اقدام به دانلود و نصب این بازی کنید. اما طبق گفته مسئولان دیزنی، آن‌ها به دنبال ارائه راه حل دیگری در این زمینه هستند تا کاربران مک بتوانند از آن طریق این بازی جذاب را تجربه کنند.

همان طور که گفته شد، Dreamlight Valley با قیمت ۲۹.۹۹ دلار و مخصوص مک‌های M1 و نسخه‌های پس از آن طراحی شده و برای نصب، به سیستم عامل بیگ سر یا نسخه‌های پس از آن نیاز خواهید داشت.

 

منبع : جی اس ام

 

خروج از نسخه موبایل