بازی مستقل Dave the Diver به فروش 3 میلیون نسخه‌ای رسید

46546456456 - بازی مستقل Dave the Diver به فروش 3 میلیون نسخه‌ای رسید

در سال ۲۰۲۳، بازی‌های بزرگ AAA بسیاری منتشر شدند که مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند. در این میان، چند بازی مستقل و کوچک نیز عرضه شدند که توانستند نظر بازیکن‌ها را به خود جلب کنند. یکی از این بازی‌ها، بازی ماجراجویی و ماهیگیری Dave the Diver از استودیو Mintrocket است.

این بازی آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده علاوه‌بر دریافت نمرات خوب از منتقدان، از نظر تجاری نیز عملکرد قابل قبولی را به ثبت رسانده است. استودیو Mintrocket اخیرا اعلام کرد که فروش بازی Dave the Diver در سراسر جهان از سه میلیون نسخه فراتر رفته است. این آمار فروش، به‌ویژه با توجه به اینکه بازی کمتر از شش ماه پیش منتشر شده است، یک موفقیت تجاری بزرگ برای سازندگان این بازی محسوب می‌شود.

به‌نظر می‌رسد محتوای پس از عرضه بازی که در قالب به‌روزرسانی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است، از دلایل احتمالی این موفقیت تجاری بوده است.

بازی Dave the Diver در ماه ژوئن سال گذشته برای کامپیوترها عرضه شد و پس از آن در ماه اکتبر در دسترس بازیکن‌های نینتندو سوییچ قرار گرفت. سازندگان این بازی هنوز جزئیاتی در مورد عرضه بازی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر نکرده‌اند.

همچنین بررسی کنید ...

وحشت در تاریکی: سیستم مورد نیاز Alone in the Dark

استودیو Pieces Interactive و شرکت THQ Nordic جزئیات فنی لازم برای اجرای بازی Alone in …