بازی Baldur’s Gate 3 بسته الحاقی نخواهد داشت

53534534534 - بازی Baldur’s Gate 3 بسته الحاقی نخواهد داشت

سوئن وینک، مدیرعامل استودیوی لاریان و کارگردان Baldur’s Gate 3، می‌گوید که ساخت بسته الحاقی برای این بازی فعلا در دستور کار قرار ندارد.

نسخه کامل Baldur’s Gate 3 در ماه فوریه برای PC منتشر شد و تا کنون بیش از ۸ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. این بازی به دلیل گیم‌پلی عمیق، داستان جذاب و دنیای پر جزئیات خود مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است.

با این حال، برخی از بازیکنان امیدوارند که یک بسته الحاقی برای این بازی منتشر شود. در یک مصاحبه با وب‌سایت PC Gamer، وینک گفت که تیم سازنده در حال حاضر روی ساخت بسته الحاقی کار نمی‌کند، اما این احتمال را رد نمی‌کند.

وینک گفت: «ساخت یک بسته الحاقی برای Baldur’s Gate 3 بسیار سخت خواهد بود. ماجراجویی‌های سطح ۱۲-۲۰ به روش متفاوتی برای انجام کارها نیاز دارند و این امر موجب می‌شود از نظر تلاش برای توسعه به چیزی بسیار بیشتر از یک بسته گسترش‌دهنده نیاز باشد. بسیاری از ماجراجویی‌های D&D دقیقاً به همین دلیل زیر سطح ۱۲ هستند. بنابراین تا زمانی که شروع به فکر کردن در مورد آن نکنید، به نظر می‌رسد که مواد اولیه توسعه‌ی بسته گسترش‌دهنده‌ راحت و آسان است، اما در واقع آنقدرها هم که تصور می‌شود آسان نیست.»

وینک همچنین گفت که ساخت یک بسته الحاقی همچنین باید تمام تصمیمات مختلف اتخاذ شده در طول کمپین اصلی را به عنوان یک نقطه پرش در نظر بگیرد. او گفت: «ما نمی‌خواهیم کاری را انجام دهیم که داستان را خراب کند.»

با وجود آنکه سازندگان در حال حاضر روی ساخت بسته الحاقی برای Baldur’s Gate 3 کار نمی‌کند، اما به این معنا نیست که هرگز بسته الحاقی ساخته نخواهد شد.

همچنین بررسی کنید ...

تجربه تلخ وارزون موبایل با انبوه ربات‌ها

انتشار وارزون موبایل با استقبال پرشور گیمرها همراه بود، اما مشکلات متعددی از جمله عدم …