نسخه کالکتور بازی Alone in the Dark آماده عرضه در بازار

 

THQ Nordic نسخه کالکتور بازی Alone in the Dark را معرفی کرد

شرکت THQ Nordic نسخه کالکتور بازی Alone in the Dark را معرفی کرد. این نسخه شامل یک مجسمه مرد تاریک، یک نسخه از بازی برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC، یک جلد استیل‌بوک، یک مجسمه مینیاتوری Ostadte، یک پکیج دی‌ال‌سی برای نسخه کالکتور، یک آویز درب با عبارت Do Not Disturb و یک ست دیوار استیکر Derceto 1030 می‌شود.

نسخه کالکتور بازی Alone in the Dark به قیمت ۱۸۰ پوند عرضه می‌شود و تنها به ۵۰۰۰ نسخه محدود خواهد شد. شماره‌های ۱ الی ۲۰ از طریق فروشگاه فیزیکی THQ Nordic در وین، شماره های ۲۱-۴۹۹۹ از طریق فروشگاه آنلاین THQ Nordic و شرکای خرده فروشی منتخب در دسترس خواهند بود. همچنین شماره ۵۰۰۰ به منظور حفظ و نگهداری به آرشیو بازی‌های Embracer تحویل داده می‌شود.

نسخه‌ی فیزیکی استاندارد بازی Alone in the Dark برای PC به ۳۵۰۰ واحد در سراسر جهان محدود خواهد شد. شماره ۱ تا ۲۰ به فروشگاه THQ Nordic در وین، شماره ۲۱ الی ۳۴۹۹ به فروشگاه آنلاین THQ Nordic و خرده فروشی و شماره ۳۵۰۰ به آرشیو بازی‌های Embracer تعلق خواهند داشت.

بازی Alone in the Dark توسط استودیوی سوئدی Piece Interactive در دست توسعه است و در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۲ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC قرار خواهد گرفت. بازیگران شناخته شده‌ای از جمله دیوید هاربر (David Harbour) و جودی کومر (Jodie Comer) در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

همچنین بررسی کنید ...

بررسی تخصصی کیبورد گیمینگ DeepCool KG 722

در این ویدئوی اختصاصی برای شما کیبورد DeepCool KG 722 آنباکسینگ و بررسی تخصصی کردیم …