Baldur’s Gate 3 تا قبل از 2024 به ایکس‌باکس نمی‌آید

345345345555 - Baldur’s Gate 3 تا قبل از 2024 به ایکس‌باکس نمی‌آید

Baldur’s Gate 3، بازی نقش‌آفرینی جدید استودیوی لاریان، ممکن است تا سال ۲۰۲۴ برای ایکس‌باکس منتشر نشود.

مایکل دوز، مدیر نشر لاریان، در توییتر گفت که مهندسان بازی سخت در تلاش‌اند تا کاری را انجام دهند که هیچ بازی نقش‌آفرینی دیگری در این مقیاس به آن دست نیافته است. او گفت: «امیدوارم که تا پایان سال، یک به‌روزرسانی داشته باشیم.»

در ماه ژوئن، سوین وینک، موسس استودیو و کارگردان خلاق بازی، در مصاحبه‌ای با IGN گفت که این بازی در ماه آگوست و سپتامبر به ترتیب برای کامپیوتر و پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس وجود ندارد.

وینک گفت که این به دلیل سیاست مایکروسافت است که بازی‌ها را ملزم به داشتن ویژگی‌های گیم‌پلی یکسان در ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس می‌کند. او گفت: «بازی‌های سری اس اغلب وضوح، نرخ فریم یا سطح جزئیات پایین‌تری دارند و مایکروسافت این موضوع را با توجه به قدرت کمتری که سری اس نسبت به سری ایکس دارد قابل قبول می‌داند. با این حال، چیزی که قابل قبول نیست، حذف حالت‌ها یا ویژگی‌های دیگر است.»

بنابراین، همانطور که استودیو در ماه فوریه اعلام کرد، مشکل این است که حالت Co-op با صفحه تقسیم شده، به خوبی بر روی ایکس‌باکس سری ایکس اجرا می‌شود اما آن‌ها در تلاش هستند تا به سطح قابل قبولی نیز در ایکس‌باکس سری اس برسند.

گفته می‌شود که این تیم در حذف کلی ویژگی مذکور مردد است (در نتیجه نسخه سری ایکس نسبت به پلی‌استیشن ۵ از ویژگی‌های کمتری برخوردار خواهد بود)، اما سیاست مایکروسافت همچنان به این معنی است که نمی‌توانند آن را از نسخه سری اس حذف کنند و در نسخه سری ایکس نگه دارند.

وینک در توضیح حالت Co-op گفت: «شما در کاری که انجام خواهید داد بسیار آزاد هستید، آزادتر از آن چیزی که فکر می‌کنید. مثلاً به شهری واقعاً بزرگ می‌روید و می‌بینید بسیار متراکم‌تر از آن چیزی است که انتظار داشتید.»

وینک همچنین پذیرفت که در نهایت ممکن است برای انتشار نسخه ایکس‌باکس «سازش‌هایی» صورت گیرد، اما ترجیح داد وارد جزئیات بیشتر نشود.

همچنین بررسی کنید ...

نبردهای بی‌رحمانه و واقعی‌تر در انتظار سنوئا در Hellblade 2

دنباله مورد انتظار بازی تحسین‌شده Hellblade با نام Senua’s Saga: Hellblade 2، در حال آماده …