Metroid Dread شاید دیگر دنباله نداشته باشد

545435345 - Metroid Dread شاید دیگر دنباله نداشته باشد

انریک آلوارز، مدیرعامل MercurySteam، از صحبت در مورد اینکه آیا این استودیو در حال توسعه یک بازی دیگر Metroid است یا خیر، خودداری می کند.

MercurySteam توسعه دهنده Metroid: Samus Returns و Metroid Dread است. هر دوی این بازی ها هم از نظر منتقدان و هم از نظر تجاری موفق بودند. این موفقیت ها منجر به گمانه زنی هایی در مورد اینکه آیا MercurySteam با نینتندو برای توسعه یک بازی جدید Metroid همکاری خواهد کرد یا خیر.

با این حال، MercurySteam در حال حاضر در مورد پروژه های آینده خود صحبت نمی کند. در مصاحبه اخیر با Gamereactor، آلوارز گفت: “من نمی توانم در مورد پروژه هایی که امروز انجام می دهیم، صحبت کنم. بنابراین فکر می کنم “نظری ندارم” یک پاسخ ساده و کافی است.”

با وجود این، هنوز احتمال توسعه یک بازی جدید Metroid توسط MercurySteam وجود دارد. این استودیو در گذشته نشان داده است که می تواند بازی های Metroid موفقی بسازد و نینتندو علاقه خود را به ادامه این فرنچایز نشان داده است.

Metroid Dread بیش از ۲.۹ میلیون نسخه روی Nintendo Switch فروخت. یوشیو ساکاموتو، تهیه کننده سری Metroid، در مصاحبه های متعدد گفته است که اگرچه Dread یک جمع بندی از بازی های دو بعدی Metroid است، لزوماً آخرین بازی دو بعدی این فرنچایز نخواهد بود.

در حال حاضر، MercurySteam در حال توسعه یک RPG اکشن و سوم شخص در یک جهان فانتزی تاریک است. این بازی توسط ۵۰۵ Games منتشر خواهد شد.

به نظر می رسد MercurySteam استودیوی فعالی است که روی چندین پروژه مختلف کار می کند. احتمال توسعه یک بازی جدید Metroid وجود دارد، اما تا زمانی که این استودیو یا نینتندو تأیید نکنند، نمی توانیم مطمئن باشیم.

همچنین بررسی کنید ...

شایعات تأخیر GTA 6, نگرانی‌ها بی‌مورد است؟

هفته گذشته، گزارش‌هایی مبنی بر تأخیر احتمالی GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ منتشر شد که …