شوکیس Xbox 2023 بیش از 92 میلیون بازدید داشت

353453453453 - شوکیس Xbox 2023 بیش از 92 میلیون بازدید داشت

جدیدترین شوکیس بازی‌های ایکس باکس (Xbox) در ماه ژوئن (خرداد ماه)، موفق‌ترین نمایش برای مایکروسافت (Microsoft) بوده و شاهد افزایش ۳۸ درصدی بینندگان نسبت به سال گذشته هستیم.

مایکروسافت اعلام کرده شوکیس بازی‌های ایکس باکس که در ماه ژوئن برگزار شد، به پربیننده‌ترین مراسم ایکس باکس تبدیل شده است.

براساس این خبر، برنامه مذکور در ماه ژوئن بیش از ۹۲ میلیون بازدید داشته که در مقایسه با نمایش بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۲، افزایش ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد.

شوکیس امسال بازی‌های ایکس‌ باکس دارای تعداد زیادی عنوان از جمله Forza Motorsport، Hellblade 2: Senua’s Saga، Fable، South of Midnight، Avowed و Clockwork Revolution و بسیاری از موارد دیگر می‌شد. این ویترین بلافاصله با یک شیرجه عمیق در بازی بسیار مورد انتظار و نقش‌آفرینی Starfield دنبال شد.

در ماه آگوست (مرداده ماه)، ایکس‌ باکس برای حضور در گیمزکام ۲۰۲۳ (Gamescom) به آلمان می‌رود، جایی که اعلام شده بزرگ‌ترین غرفه‌ای را که ایکس‌ باکس در این رویداد به نمایش گذاشته، راه‌اندازی خواهد کرد.

گفتنی است که دیروز، مایکروسافت از جایگزین خود برای سرویس اشتراکی ایکس باکس لایو گلد رونمایی کرد. این سرویس جدید، ماهانه ۹.۹۹ دلار یا سالانه ۵۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و به بازیکنان امکان دسترسی به بخش چند نفره بازی‌ها و همچنین امکان تجربه بیش از ۲۵ عنوان جذاب را می‌دهد.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

Sony در Gamescom 2023 غایب خواهد بود

سونی به رسانه‌ای آلمانی اعلام کرد که همچون سال قبل در مراسم گیمزکام (Gamescom) که …