بازی Psychonauts 3 فعلا ساخته نمی‌شود

5464564564 - بازی Psychonauts 3 فعلا ساخته نمی‌شود

استودیوی سازنده‌ی مجموعه‌ی Psychonauts یعنی دابل فاین (Double Fine) اعلام کرده است که در حال حاضر مشغول ساخت عنوان Psychonauts 3 نیست.

تیم شِیفر (Tim Schafer)، رئیس این استودیو، در مصاحبه‌ی اخیر خود با Cressup در یوتیوب که به مناسبت سی‌امین سالگرد انتشار بازی Day of the Tentacle صورت گرفته بود، به شایعات ساخت دنباله‌ی Psychonauts و احتمال رونمایی از آن در رویداد اخیر ایکس باکس واکنش نشان داد. او تصریح کرد که Psychonauts 3 در دست ساخت نیست.

بدیهی است که این گفته احتمال ساخت این بازی در آینده را نفی نمی‌کند و تنها به منزله‌ی آن است که تمرکز این استودیو در حال حاضر روی عنوانی دیگر است. او همچنین اطلاعاتی را درباره‌ی بازی در دست ساخت منتشر نکرد.

گفتنی است که بازی Psychonauts 2 عنوانی در سبک پلتفرمر است که استودیوی ایکس باکس (Xbox Game Studios) نشرش را بر عهده داشت. این بازی در مراسم گیم اواردز ۲۰۱۵ (The Game Awards) معرفی شد و پس از انتشار در تاریخ ۲۵ اوت ۲۰۲۱ (۳ شهریور ۱۴۰۰) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان، روز ۲۴ مه ۲۰۲۲ (۳ خرداد ۱۴۰۱) برای لینوکس و مک عرضه شد.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

وحشت در تاریکی: سیستم مورد نیاز Alone in the Dark

استودیو Pieces Interactive و شرکت THQ Nordic جزئیات فنی لازم برای اجرای بازی Alone in …