Fable ،Avowed و ریمیک Persona3 در شوکیس ایکس‌باکس حضور دارند

گزارش جدید منتشر شده بیان می‌کند که بازی‌های Avowed، Fable و همچنین ریمیک Persona 3 در رویداد پیش‌ِروی Xbox Games Showcase حضور خواهند داشت.

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، چندی پیش اشاره کرد که در رویداد Xbox Games Showcase اطلاعات و اخبار جدیدی از بازی‌های بزرگ استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس ارائه خواهند شد. حال به نظر می‌رسد که حضور چند عنوان بزرگ در این شوکیس تایید شده است.

چند منبع معتبر اخیراً به وب‌سایت gamereactor گفته‌اند که بازی‌های Fable و Avowed در شوکیس ایکس باکس نمایش خواهند داشت و ممکن است شاهد نمایش گیم‌پلی این عناوین باشیم. در همین راستا، مدتی قبل نیز آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس، اعلام کرد همه تریلرهای عناوین انحصاری ایکس باکس در رویداد Xbox Games Showcase نه به صورت CG، بلکه به صورت in-game و in-engine خواهند بود.

شوکیس بازی‌های ایکس باکس تنها شامل عناوین انحصاری ایکس باکس نخواهد بود و طبق شایعات و گزارش‌های مختلف، ریمیک Persona 3 در این رویداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. رویداد مذکور امروز(۲۱ خرداد ۱۴۰۲) و از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

منبع : گیم فا

خروج از نسخه موبایل