رویداد پلی‌استیشن قبل از Summer Game Fest برگزار می‌شود

5645645645645646666 - رویداد پلی‌استیشن قبل از Summer Game Fest برگزار می‌شود

به گزارش جف گراب (Jeff Grubb)، سونی قصد دارد رویداد بعدی پلی استیشن (PlayStation Showcase) را پیش از مراسم سامر گیم فست ۲۰۲۳ (Summer Game Fest) برگزار کند.

در پی لغو مراسم E3 2023، به تدریج شاهد اعلام تاریخ برگزاری نمایش‌ها و رویدادهای مستقل ناشران خواهیم بود. پلی استیشن البته، حتی پیش از لغو مراسم نیز عدم حضور خود در آن را اعلام کرده بود. اکنون، خبرنگار معروف جف گراب ادعا کرده است که رویداد مستقل سونی پیش از سامر گیم فست سال جاری برگزار می‌شود. تاریخ و ساعت برگزاری آن هنوز مشخص نیست، اما در صورت درستی این گزارش، پیش از ۸ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۸ خرداد ۱۴۰۲) خواهد بود.

او در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: «E3 مرده است، و من آن را کشته‌ام. حالا با جمع شدن در آخر هفته به سبک BerniE3 به همراه مراسم Summer Game Mess جف گراب، به آن ادای احترام می‌کنیم. از تمامی مشارکت‌کنندگان در Summer Game Mess جف گراب، چه بخواهید و چه نخواهید، تشکر می‌کنم. بزنید بریم!»

456456456666 - رویداد پلی‌استیشن قبل از Summer Game Fest برگزار می‌شود

همانطور که مشاهده می‌کنید، تاریخ برگزاری رویداد سایر شرکت‌ها نیز در این تصویر ذکر شده است. در این میان، انتظار بالایی برای رویداد بعدی پلی استیشن وجود دارد و یکی از دلایلش انتشار احتمالی نخستین تریلر از گیمپلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 است. این بازی یکی از مورد انتظارترین عناوین امسال است، اما پلی استیشن تا کنون به نمایش یک تریلر از آن بسنده کرده است. از آنجایی که بازه‌ی انتشار بازی پاییز ۲۰۲۳ است، ژوئن ماه مناسبی برای نمایش بازی خواهد بود.

بازی Wolverine نیز دیگر عنوان جذابی است که پس از معرفی‌اش در ۲۰۲۱، در سکوت خبری فرو رفته است. عناوین دیگر شامل Silent Hill 2، بازی چندنفره‌ی The Last of Us و Final Fantasy 7 Rebirth که برای انتشار در زمستان ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است نیز می‌شوند.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

هل‌درایورز ۲, جناح جدیدی در راه است!

پس از رفع مشکلات سرور بازی هل‌درایورز ۲ ، استودیو Arrowhead Game به‌روزرسانی‌های جدیدی برای …