توسعه‌ بازی Atomic Heart رسما متوقف شد

3232323232 - توسعه‌ بازی Atomic Heart رسما متوقف شد

مراحل توسعه‌ی اصلی شوتر نقش‌آفرینی استودیوی ماندفیش (Mundfish) یعنی Atomic Heart رسما به پایان رسیده و این بازی به اصطلاح گلد شده است.

پس از یک چرخه‌ی توسعه‌ی طولانی و تاخیرهای متعدد، بازی Atomic Heart بالاخره گلد شده است. گلد شدن یک بازی به این معنا است که این بازی آماده‌ی تولید انبوه دیسک و فرستاده شدن به مغازه‌ها پیش از عرضه در فوریه‌ی ماه آینده است. بازی Atomic Heart در حالی گلد می‌شود که ماندفیش پیش از این گفته بود که جاه‌طلبی‌های زیاد این استودیو باعث طولانی شدن روند توسعه شده بود.

Atomic Heart که در سال 2017 معرفی شده یک شوتر نقش‌آفرینی است که در تاریخی جانبی در اتحاد جماهیر شوروی جریان دارد. در این جهان فناوری‌های رباتیک به طرز قابل توجه‌ای پیشرفت کرده، اما در کارخانه‌ی 3826 اوضاع با یاغی شدن ربات‌ها وخیم می‌شود. شما در نقش یک مامور KGB قرار می‌گیرید که باید شرایط را سر و سامان دهد. البته با توجه به ربات‌های قاتلی که همه جا دیده می‌شوند این کار خیلی آسان هم نیست.

گفتنی است که بازی Atomic Heart در تاریخ 2 اسفند 1401 (21 فوریه 2023) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC قرار خواهد گرفت. این بازی حدود 20 ساعت خواهد بود و روی کنسول‌های نسل نهمی در اکثر مواقع با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

پابجی در آستانه تحولی بزرگ: گرافیک واقع‌گرایانه، نقشه تخریب‌پذیر و محتوای جدید

خبر داغ برای طرفداران پابجی: پس از سال‌ها انتظار، بالاخره این بازی محبوب به‌روزرسانی‌های اساسی …