Atomic Heart فاقد بخش چند نفره است

24234324324234 - Atomic Heart فاقد بخش چند نفره است

استودیوی ماندفیش (Mundfish) ابتدا قصد داشت بازی Atomic Heart را همراه با عناصر PvP و بخش چندنفره عرضه کند، اما این برنامه اکنون تغییر کرده است.

اطلاعات زیر پیش‌تر در وبسایت رسمی بازی نیز قابل مشاهده بود: «اگر برای به چالش کشیدن بازیکنان دیگر آماده‌اید، راه‌آهنی مخفی وجود دارد که شما را به منطقه‌ی مخصوص مبارزات PvP می‌برد.»

این استودیو در سال 2019 و طی مصاحبه‌ای با رسانه‌ی Wccftech هم از این مناطق مخصوص سخن گفته بود. اکنون اما، استودیوی سازنده می‌گوید که Atomic Heart فاقد هرگونه بخش چندنفره خواهد بود.

کارگردان بازی، رابرت باگراتونی (Robert Bagratuni)، در این باره گفت: «بازی Atomic Heart تنها تجربه‌ای تک‌نفره را ارائه می‌دهد و بر داستان تمرکز می‌کند. در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن بخش چندنفره وجود ندارد.»

باگراتونی به دلیل این تغییر موضع اشاره نکرد، اما دلایل تأخیر در عرضه‌ی بازی را «کم‌تجربگی، بلندپروازی، بدعت و فناوری‌های جدید» دانست. او به جزئیاتی از برنامه‌های پس از انتشار بازی نیز اشاره نمود و اعلام کرد که دست کم 4 بسته‌ی گسترش‌دهنده شامل مناطق، مأموریت‌ها، معماها، دشمنان، شخصیت‌ها و محتوای داستانی جدید برای Atomic Heart عرضه خواهد شد.

«قصد داریم که نه تنها مناطق محیط جهان‌آزاد بازی، بلکه آزمایشگاه‌های موجود در آن را نیز گسترش بدهیم تا بازیکنان جهان Atomic Heart را بیش‌تر بشناسند و چالش‌های جدیدی را به پایان برسانند. رابرت باگراتونی»

گفتنی است که روز گذشته و طی مراسم CES 2023 همچنین تریلری جدید از این بازی منتشر شد که بر نمایش قابلیت DLSS 3 و ری تریسینگ (Ray Tracing) تمرکز دارد.

شایان ذکر است که بازی Atomic Heart در تاریخ 21 فوریه 2023 (2 اسفند 1401) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

پابجی در آستانه تحولی بزرگ: گرافیک واقع‌گرایانه، نقشه تخریب‌پذیر و محتوای جدید

خبر داغ برای طرفداران پابجی: پس از سال‌ها انتظار، بالاخره این بازی محبوب به‌روزرسانی‌های اساسی …