ریمستر Red Dead Redemption در راه نینتندو سوییچ

435545454 - ریمستر Red Dead Redemption در راه نینتندو سوییچ

ریمستر شایعه شده از بازی Red Dead Redemption ممکن است برای نینتندو سوییچ نیز عرضه شود، زیرا وبسایت جدید راکستار (Rockstar) اطلاعات تازه‌ای را فاش می‌کند.

شایعات ریمستر Red Dead Redemption، از دود به آتشی سوزان تبدیل شده‌اند. اخیراً منبع داخلی Tez2، لوگوی جدیدی از بازی را در وبسایت راکستار کشف کرد.

اکنون نیز به نظر می‌رسد که Nintendo Switch در کنار PS3 و Xbox 360، به عنوان پلتفرم‌های موجود برای این عنوان اضافه شده‌ است.

دو مورد اول پلتفرم‌های زمان انتشار بازی هستند که منطقی است. با این حال، نینتندو سوییچ یک افزوده‌ی جدید است که نشان می‌دهد ریمستر شایعه شده می‌تواند برای این کنسول نیز عرضه شود. البته این امکان هم وجود دارد که راکستار به جای ریمستر، نسخه اصلی بازی را برای سوییچ پورت کند.

همه چیز به این بستگی دارد که ریمستر چقدر گسترده بوده و آیا فقط یک نسخه HD ساده است یا با گرافیک بسیار اصلاح شده همراه خواهد بود. زمان مشخص خواهد کرد، پس با ما همراه باشید.

همچنین با توجه به شایعات مبنی بر معرفی ریمستر در ماه آگوست (مرداد ماه)، ممکن است مدت زیادی طول نکشد که در افتتاحیه گیمزکام (Gamescom) – 22 آگوست (۳۱ مرداد) – متوجه این موضوع شویم.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

نبردهای بی‌رحمانه و واقعی‌تر در انتظار سنوئا در Hellblade 2

دنباله مورد انتظار بازی تحسین‌شده Hellblade با نام Senua’s Saga: Hellblade 2، در حال آماده …