بزودی می‌توانید در یوتیوب بازی کنید

353453453 - بزودی می‌توانید در یوتیوب بازی کنید

طبق گزارش‌ها، یوتیوب در حال انجام تست‌های داخلی برای یک سرویس جدید است تا بازی‌های آنلاین را هم به پلتفرم اشتراک ویدیوی خود بیاورد. طبق گزارش وال استریت ژورنال، اخیراً ایمیلی برای کارمندان گوگل ارسال و از آن‌ها دعوت شده تا در مرحله آزمایشی سرویس جدید یوتیوب، موسوم به «Playables» شرکت کنند.

این گزارش نشان می‌دهد که سرویس Playables یوتیوب به کاربران این پلتفرم اجازه می‌دهد بازی‌های مختلف را مستقیماً در صفحه وب یوتیوب یا اپلیکیشن تلفن همراه آن اجرا کنند. این شرکت در گام اول قصد دارد بازی‌های کم حجم و کوچکی را که به راحتی قابل اشتراک‌گذاری هستند، در دسترس قرار دهد و سپس سراغ عناوین بزرگ‌تر برود. در میان بازی‌هایی که برای تست در نظر گرفته شده‌اند، یکی از عنوان‌های قابل توجه، بازی محبوب و قدیمی Stack Bounce است.

سخنگوی یوتیوب بر علاقه دیرینه این شرکت به صنعت بازی تاکید و اذعان کرده که یوتیوب به طور جدی در حال آزمایش ویژگی‌های جدیدی از جمله Playables است:

بازی مدت‌های زیادی است که در یوتیوب مورد توجه قرار گرفته است.

ما همیشه در حال آزمایش ویژگی‌های جدید هستیم، اما در حال حاضر چیزی برای معرفی کردن نداریم.
اخیراً و در پی کاهش درآمدهای تبلیغاتی یوتیوب، مدیرعامل این شرکت یعنی نیل موهان به دنبال کشف راه‌های جدیدی برای بهبود اوضاع بوده و به نظر می‌رسد ادغام بازی‌های آنلاین در پلتفرم یوتیوب نیز تصمیمی استراتژیک در همین راستا می‌باشد. همچنین، این شرکت در ادامه استراتژی جدید خود، تأیید کرده که مشغول تست ابزاری برای جلوگیری از فعالیت مسدود کننده‌های تبلیغاتی در سایت یوتیوب است.

اوایل این هفته، کاربران هنگام تلاش برای پخش ویدیوها در یوتیوب، با پیامی مواجه شدند که می‌گفت تا زمانی که نرم‌افزار مسدودکننده تبلیغات غیرفعال نشده، از پخش جلوگیری خواهد شد. این موضوع بعداً در انجمن اینترنتی ردیت (Reddit) توسط یکی از کارمندان یوتیوب تأیید شد.

اینگونه هشدارها و دردسرهایی در صورت استفاده از مسدود کننده‌های تبلیغاتی به وجود می‌آید، می‌تواند کاربران را تشویق کند تا به سراغ سرویس اشتراکی «یوتیوب پریمیوم» بروند که شامل حذف تبلیغات درون ویدیوها می‌شود و یوتیوب هم می‌خواهد میزان اشتراک‌های این سرویس را افزایش دهد.

از سوی دیگر، یوتیوب قصد دارد از فعالیت آن دسته از کانال‌های طرفدارای که هویت فرد دیگری را جعل می‌کنند، جلوگیری کند. طبق خط‌مشی جدید این شرکت که از 21 اوت (30 مرداد) اجرایی خواهد شد، اگر شخصی محتوایی را در یوتیوب منتشر کند که به عنوان جعل هویت کانال یا جعل هویت شخصی شناسایی شود، اقدامات لازم در خصوص اکانت او انجام خواهد شد.

منبع : دیجی رو

همچنین بررسی کنید ...

پابجی در آستانه تحولی بزرگ: گرافیک واقع‌گرایانه، نقشه تخریب‌پذیر و محتوای جدید

خبر داغ برای طرفداران پابجی: پس از سال‌ها انتظار، بالاخره این بازی محبوب به‌روزرسانی‌های اساسی …